Trackday z AG RACING

Nasze treningi skierowane są do kierowców o każdym stopniu umiejętności.
Od początkujących do zawodników.
Zapraszamy osoby, które nigdy nie miały możliwości jazdy sportowej po torze wyścigowym oraz takie, które jeździły i chcą poprawić swoje umiejętności.
Chcielibyśmy aby nasze treningi stały się regularnymi spotkaniami osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności jazdy, chcą spotkać inne podobne sobie osoby, lubią pogadać o autach czy po prostu chcą się sprawdzić i zapisać w naszej tabeli wyników.
Dobrze się u nas poczuje każdy kto ma chodź trochę benzyny we krwi.

Zakończyliśmy otwarte treningi w 2023 roku. Zapraszamy na szkolenia indywidualne

Możesz wziąć udział:

własnym samochodem

  • przyjeżdżasz swoim samochodem
    (może być cywilny, nie przygotowany do sportu)
  • kierowcy podzieleni na 4 grupy po 5-6 samochodów lub open track  (w zależności od ilości uczestników)
  • w zależności o ilości uczestników możliwy udział w części treningu lub w pojedynczych sesjach
  • możesz przyjechać na trening bez wcześniejszego zgłoszenia (chociaż zgłoszenia pozwalają nam się lepiej zorganizować)

Koszty uczestnictwa:

200 zł za cały trening przy wcześniejszej opłacie (przelewem, gotówką lub kartą w AG Racing Center)
230 zł za cały trening, opłata gotówką w dniu treningu
120 zł za 2 godziny treningu, opłata gotówką w dniu treningu

w wyścigowym Mini Cooper S z instruktorem

  • przyjeżdżasz na tor gdzie czeka na ciebie wyścigowy Mini Cooper S
  • instruktor jedzie z tobą w samochodzie i na bieżąco udziela Ci wskazówek
  • masz do dyspozycji godzinny trening z instruktorem lub pojedynczą sesję treningową

Standardowy trening to godzinne szkolenie z instruktorem, którego zadaniem jest zapoznać Cię z jazdą sportowym autem. Zaczynamy od krótkiego wprowadzenia teoretycznego. Następnie przechodzimy do jazdy. Na tor wyjedziesz w trzech turach po około 10 minut jazdy każda. Instruktor jedzie z tobą w samochodzie i na bieżąco udziela Ci wskazówek. W przerwach między turami razem z instruktorem omawiacie przejazdy. Przez cały czas trwania treningu instruktor jest z Tobą.
Będziesz widział jak Twoje wyniki się poprawiają z każdym przejazdem.

Możesz także skorzystać z przejazdu pojedynczej sesji treningowej. 1 sesja treningowa to 10 okrążeń toru Białystok.


Koszty uczestnictwa:

850 zł  za godzinny trening
350 zł za pojedynczą sesję treningową, opłata gotówką w dniu treningu

w profesjonalnym gokarcie z instruktorem

Profesjonalny gokart rozpędza się do 100 km/h w nieco ponad 3 sekundy i wymaga sporej siły w utrzymaniu kierownicy na zakrętach.

Zaczynamy od przeszkolenia teoretycznego. Następnie uczestnik zajmuje miejsce w profesjonalnym gokarcie klasy Rotax Junior Max o mocy 24 KM. W ciągu godzinnego szkolenia uczestnik przejedzie trzy sesje wyjazdowe na tor, łącznie około 30 minut jazdy. Instruktor udziela wskazówek w przerwach między przejazdami.

Treningi gokartem dostępne są na treningach AG Racing (wtorki) oraz wybranych treningach kartingowych (środy oraz wybrane soboty).


Koszty uczestnictwa:

650 zł za godzinny trening

Race Taxi

  • Przejazd RaceTaxi w samochodach: Lotus Elise, Lotus 7, Mini Cooper S
  • Zajmujesz miejsce pasażera, zaś za kierownicą samochodu zasiada kierowca wyścigowy, który przewiecie Cię po torze w tempie wyścigowym
  • Taki przejazd to niezapomniane przeżycie, nawet dla kierowcy, który dużo jeździ
  • 1 przejazd RaceTaxi to 8 okrążeń toru Białystok
  • Przejazdy będą dostępne podczas wybranych treningów w ograniczonej ilości, wyłącznie po suchym torze

Koszty uczestnictwa:

250 zł za 1 przejazd RaceTaxi w Lotus Elise i Lotus 7, opłata gotówką w dniu przejazdu
200 zł za 1 przejazd RaceTaxi w wyścigowym Mini Cooper S, opłata gotówką w dniu przejazdu

Pomiar czasu realizujemy za pomocą profesjonalnych laptimerów
z zapisem telemetrii.

Wypożyczenie laptimera: 20 zł/30min.

Wstępny Harmonogram Treningu:

14:30 – otwarcie bramy na Tor Białystok
15.00 – briefing
15:15 – rozpoczęcie sesji jazdy
19.00 – zakończenie treningu
19.15 – zamknięcie bramy

Treningi odbywają się bez względu na warunki atmosferyczne.

Zalecenia:

1. W samochodach z klatką obowiązek jazdy w kasku (może być bez homo, motocyklowy). Sugerujemy jazdę w kasku również w samochodach bez klatki.
2. Zalecamy przygotowanie lub zamontowanie zaczepów do holowania, aby w sytuacji wypadnięcia z toru, można było szybko wyciągnąć auto z pułapki żwirowej.
3. Zalecamy posiadanie w aucie 2kg gaśnicy.
4. Weź ze sobą wodę do picia, coś do jedzenia
5. Ubierz się lekko i wygodnie. Zdecydowanie zalecamy długie spodnie.